2024-2025 н.р.
Умови доступності закладу для дітей з особливими потребами
Згідно з Законом України "Про освіту" особа з особливими освітніми потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.
Школа розміщена в двоповерховій будівлі з широким входом із ступенями та пандусом. Особи з обмеженими фізичними можливостями мають можливість доступу до всіх навчальних кабінетів.
У закладі навчаються 9 учнів з особливими освітніми потребами.
Порядок організації інклюзивного навчання у закладах ЗЗСО
Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребамиПостанова КМУ від 15.09.2021 №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» зі змінами (далі - Порядок);
№107.docxПоложення про інклюзивне навчання.docх
Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
1 січня 2022 року набирають чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:
- «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» від 21 липня 2021 р. № 765;
- «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. № 957.
- Інклюзивне навчання.
Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Інклюзивне навчання ґрунтується на таких принципах:
- кожна дитина має право на освіту;
- кожна дитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;
- освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей;
- діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;
- школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;
- звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.